Договор за абонамент срещу хлебарки и ползите от него


 

Възможностите за борба с хлебарките са две – еднократно посещение и абонамент.

Днес ще разгледаме варианта с абонамент за борба с хлебарки. Голяма част от бизнеса са длъжни да работят под някаква форма на абонамент с ДДД фирма. При всички положения  възможността за абонаментна поддръжка е подходяща и за частни лица. Няма фирма или човек, на които да им е приятно да се разхождат хлебарки.

За подробна информация относно възможностите за абонаментна поддръжка препоръчваме да се свържете с нас на тези контакти. Можете да прочетете повече за самото унищожаване на хлебарките.

Тук ще посочим някои от основните предимства на абонаментите:

  1. Отстъпки от редовните цени.
  2. Планирани регулярни посещения.
  3. Постоянен контрол на хлебарките.
  4. Бърза реакция при извънредни нужди.

Нека да разгледаме всяка точка отделно.

 

Отстъпки от редовните цени

Всеки наш клиент, който е сключил договор за абонамент ползва отстъпки от редовните цени за борба с вредители. В зависимост от няколко фактора – големината, адреса, честота на посещенията, риска от поява на нови хлебарки и други – отстъпката варира между 10 и 50%.

При предплащане на всички планирани посещения се калкулира допълнителна отстъпка, която обикновено е 10% от общата сума. На този вариант обаче се спират само част от старите ни клиенти на абонамент, които вече са ползвали една и повече години услугите ни и са се убедили в нашата коректност и качество.

Като правило, при запитване за абонамент срещу хлебарки, се прави безплатен и неангажиращ оглед и след него се уговарят цените на услугите ни.

 

Планирани регулярни посещения

Практиката е показала, че е много по-лесно за клиентите, когато знаят кога ще ги посетим. Винаги при сключване на Договор за абонамент срещу хлебарки уточняваме кога предпочита клиента да го посещаваме – първите дни на месеца, в неговия край, в началото на седмицата, в края, сутринта или вечерта и т.нат.

И все пак колегите от отдел "Обслужане на клиенти" винаги звънят предварително на всеки наш клиент с абонамент, за да потвърдят деня и часа.

 

Постоянен контрол на хлебарките

Тайната за успешната защита от хлебарки се крие в редовните обработки. Дали ще са на абонамент или еднократрни, няма значение. Така постоянно се слага пресен препарат, който да убива новодошлите хлебарки.

В най-добрия случай препаратите действат 6 месеца. Но в много случаи те действат много по-малко. В някои заведения препаратите действат  само една вечер! За това е силно препоръчително абонаментните посещения да се планират според нуждите на конкретния обект.

За съжаление понякога клиентите ни планират само 2-3 посещения за цяла година с цел да спестят средства и това се отразява на качеството на абонаментната защита от хлебарки.

Не бива да забравяме, че ние от фирма Пест Кеър можем само да препоръчваме броя на посешенията за всеки обект. Но клиента решава сам.

 

Бърза реакция при извънредни нужди

Всеки наш клиент на абонамент знае, че може да разчита на експресна реакция при спешна нужда от нашите услуги. Например имаме план за посещение на всеки 3 месеца. Но два месеца след нашето посещение в магазина изведнъж се забелязва популация от много малки хлебарки.

Как идват хлебарките в магазина сме написали в друга наша статия.

Вместо да чака цял месец, докато ние го посетим, всеки клиент на абонамент може да се обади и ние ще реагираме най-късно на следващия ден.

Но хлебарките не са единствения вредител, с който се сблъскваме в ежедневието. В горепосочения магазин може да влезе плъх, да се забележат мравки и много други. За тях трябва да се вземат спешни и извънредни мерки. Благодарение на абонамента срещу хлебарки, ние сме поели ангажимент да реагираме експресно.

Много клиенти им се е налагало да чакат няколко дни, че й повече, докато бъдат посетени от ДДД специалисти. В нашата фирма се стараем да реагираме най-късно до два дни. Но е по-добре да се знае, че ако се наложи, задължително ще дойдем най-късно на следващия ден.

Някой ще каже, че фирми има много и все някоя ще реагира и ще дойде на момента и без абонамент. През лятото обаче всички фирми от ДДД бранша са много заети. Някои дори обслужват само своите клиенти на абонаментна поддръжка. А дори и да се намери някоя друга фирма, която да реагира, тя ще дойде за първи път в този обект. Най-добре ще се справи фирмата, която си познава обекта и знае неговорите специфики.

В следващите статии ще посочим препоръчителния брой планирани посещения според обекта.


Сподели във Facebook


Comments (0)



This thread has been closed from taking new comments.