Недоволен клиент


Здравейте, отново.

В този пост ще пишем за един случай, при който ние и един наш клиент останахме много разочаровани. Клиента беше разочарован от това, че има хлебарки, т.е. от нас. Ние бяхме недоволни от... възникналата ситуация. Решихме да опишем този случай, защото е доста показателен как понякога само усилията на ДДД фирмата не са достатъчни.

Става дума за клиент, когото посетих лично аз ( пишещия статията ). За това говоря възможно най-обективно, като човек, който лично е видял ситуацията. Обади ни се клиент, който образно можем да речем Петя ( не се сърдете, че не посочваме истинско име и адрес ), и поръча обработка срещу хлебарки в нейния апартамент. При обработката попаднах на един от най-сериозните проблеми с хлебарки в частен дом, на който въобще някога сме случвали. Имаше буквално хиляди хлебарки. И това само в кухнята. Петя не ни допусна в другите стаи по някакви причини и не можахме да видим там каква е популацията. Но тя каза че и там си има много. Тъй като успяхме да отворим само две шкафчета, успяхме и да обработим само в тези двете. И там имаше хиляди хлебарки. В шкафчето под мивката имаше дебел слой от яйца на хлебарки - да дебел слой, не две-три яйца. Петя така и не ни разреши да обработим и другите шкафчета, защото беше ясно, че и там има хлебарки.  Всички тези хлебарки се виждаха още при влизането в стаята, а след обработката стената и тавана почерняха. Стана страшно. През цялото време се опитвах да се боря и с препятствията по земята. Имаше дрехи, остатъци от храна, изпражнения от котка и какво ли не друго.

По време на обработката обяснявах какво е нужно за успешната борба с хлебарките и тяхното отсраняване и че тук, в жилището на Петя, не извършваме качествена и пълноценна обработка.

За съжаление останахме неразбрани и така се стигна до няколко основни грешки при обработките срещу хлебарки:

1) Не обработихме цялото жилище

2) Нямаше никаква подготовка за обработката от страна клиента, а и той нямаше желание да прави нещо

3) Хигиента в дома беше на невероятно ниско ниво

След месец се обадих на Петя да разберем как е положението и да се уговорим за втора обработка. Уви, тя беше доста недоволна от факта, че има хлебарки, че нищо не сме направили. Попитах я дали има умрели хлебарки - да има, но какво от това, все още има много живи. Тогава тя обясни, че всяка година си вика някоя фирма така да й пръска и при никоя няма никакъв ефект и явно всички сме мошеници.

Така се стигна до последната голяма грешка - не направихме втора обработка. А при тази популация там без втора обработка, а може и трета, проблема е невъзможно да се реши. Но дори и при допълнителни обработки, ако Петя не реши да помогне - да разреши да се обработи цялото жилище, да направи подготовка, да подобри хигиената, може отново да не постигнем нужния ефект.

 

 


Сподели във Facebook


Comments (0)



This thread has been closed from taking new comments.